ტრენინგი დავიწყეთ აქტივობით 'დაწყვილდი-გაუზიარე" ერთმანეთს გავუზიარეთ მოსწავლის ნამუშევარი და მივეცით გასათვალისწინებელი რჩევები.
ვიმუშავე მე-6 მოდულზე და გავეცანი:
1.მოსწავლეთა დიფერენცირებული სწავლების ნიმუშებს
2. ვისწავლე მოსწავლის პრეზენტაციის დამხმარე შაბლონის მიწოდება მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით
3. გავიხსენე გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია. დღეს ნასწავლი მასალა დამეხმარება მოსწავლეებს შესაძლებლობის მიხედვით გავუნაწილო დავალებები.
მოსწავლის პრეზენტაცია
მე ვფიქრობ რომ ეს ძეგლი ნამდვილად ერთ-ერთი მშვენებაა ბათუმის
ReplyDeleteსაინტერესო სურათებია. ვერ ვფიქრობ რისი კითხვა მინდა ან მე რა შემიძლია გირჩიო.
ReplyDeleteგულით გისურვებ წარმატებებს ყველა საქმიანობაში!!!
didi madloba.
ReplyDelete